Ervaringen in beeld

Haven van Lissabon (Portugal)

Haven van Lissabon (Portugal)

Zeevracht in de Forest Industry: het lossen van papier uit een coaster.

In de scheepvaart-industrie heeft Vision-Share ervaringen op gedaan binnen diverse segmenten, zoals bijvoorbeeld:
 
  • bulk-bevrachting
  • ro-ro en sto-ro bevrachting
  • container-vervoer
 
Zeevracht RFQ (Tokyo-Japan)

Zeevracht RFQ (Tokyo-Japan)

...teamleden uit China, USA, Japan en EU bereiden zich voor....

Het organiseren van een RFQ op gebied van zeevrachten is complex: er is rekening te houden met de diverse elementen binnen dit soort tenders, zoals bijvoorbeeld:

origines en diverse bestemmingen, invloeden van productie-variaties, de maten van containers, seizoensinvloeden, overlig-geld, het achterhouden van containers, retour beleveren lege container, toeslagen zoals BAF en CAF.
 
Yantian International Container Terminals (China)

Yantian International Container Terminals (China)

..één van de grootsten in de wereld..

Container transporten: voor veel bedrijven een belangrijke deel van totale logistieke kosten - soms onder C&F conditie niet direct transparant en dus vergeten.

Pas als je de incoterm aanpast naar FOB condities, wordt je met de neus op feiten gedrukt en worden langzamerhand deze logistieke processen inzichtelijk.

En daarmee wordt de mate van aandacht voor deze modaliteit vergroot. Vision-Share helpt u dit deel van de Supply Chain transparant te maken!
 
Hong Kong Air Cargo Terminals Limited (HongKong)

Hong Kong Air Cargo Terminals Limited (HongKong)

Tijdens een wereldwijde Luchtvracht RFQ
 
Ngorongoro Krater (Tanzania)

Ngorongoro Krater (Tanzania)

Zonder transport staat alles stil!
 
Tanger (Marokko)

Tanger (Marokko)

Het past net ...
 
Shanghai (China)

Shanghai (China)

Werving & Selectie
 
Europees Distibutie Centrum (Nederland)

Europees Distibutie Centrum (Nederland)

...een willekeurig EDC...

Locatie-bepaling, rekening houden met aanverwante kosten als afhandeling zee-haven en transport (rail/barge/truck) naar EDC, fiscale vertegenwoordiging, analyse lay-out, bepalen m2, maar ook de hoogte. Hoe richt je het EDC in a.h.v. processen, wat kost een interface, aantal vaste en tijdelijke blue collar staff, variabele en vaste kosten en tot slot uitgaand verkeer naar de klant. De tender voor een EDC-partner is uitgebreid, hou rekening met meerdere gesprekken met de kandidaten - ook hiermee helpt Vision-Share u verder.
 
 
 
 
Wij streven er naar een eersteklas bureau te zijn op het gebied van algemeen bedrijfsadvies en zijn gespecialiseerd in Logistiek & Supply Chain-management.